2012. december 3., hétfő

03/12/2012

A hétvégén felkerekedtem, hogy újra körbejárom a bevásárlóközpontot, mivel eddig nem jutottam a végére... De ilyet még nem láttam! Akkora tömeg volt és nem csak az üzletekben, hanem az utcán is, hogy egy-két helyen megrekedt a forgalom és csak álltak egymás hegyén-hátán az emberek. A boltok minden egyes négyszögletén álltak, se ki, se be! Csináltam egy képet kilépve a központból a szemben lévő vásárról, ahol szintén rengetegen voltak!
Az egyetemre is megérkezett a karácsony!!! Ma reggel a forgóajtón belépve, megláttam ezt:
Ebben a csapadékos, változó időjárásban, jól esik ránézni a fenyőfákra, díszekre, karácsonyi világításra. Teljesen magával ragad a karácsony szelleme... :-)
A karácsonyfa után egy újabb jó hír, ami feldobott: elkészült a Nemzetközi Csoport újabb hírlevele, amiben szerepel a cikkem!!! Nem nagy dolog, tudom, de nekem igen! Ide kattintva letölthetitek!






Munka után találkoztam a Debreceni Egyetem Erasmus Koordinátorával és feleségével, akik itt töltenek egy hetet Manchesterben, hogy még többet tudjanak meg az Egyetemről és a kapcsolat adta lehetőségekről, hogy a jövőben még több diák vehessen részt csereprogramban. Kellemesen elbeszélgettünk, elmeséltem az élményeimet, tapasztalataimat és holnap újra találkozunk, de akkor már Russell társaságában. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése