2012. december 28., péntek

Búcsú

Talán a hazatérés öröme, talán a karácsonyi forgatag miatt volt, hogy eddig nem fejeztem be a blogot. Igazából nem is akarom! Mert ez nem a vég, hanem egy új, nagyszerű dolog kezdete! :) Mert egy ilyen, felejthetetlen élményekkel és hasznos tapasztalatokkal teli 3 hónap, csak még jobb, még izgalmasabb élet kezdete lehet. Sok mindent tanultam, főként magammal kapcsolatban. Sosem volt túl sok önbizalmam, mindig kételkedve vágtam bele új dolgokba, félve a kudarctól. Most sem teng bennem túl az önbizalom, de most már elhiszem, hogy bármi lehetséges, csak akarni és tenni kell érte. És minden egyes momentum az életünkben a saját kudarcunk vagy győzelmünk. Egyes egyedül mi vagyunk azok, akik változtathatunk rajta! Tudom, ez kicsit közhelyes és hallhattuk már ezerszer! Én is hallottam már sokszor, persze ez így van... De most tudatosan eszerint is gondolkozom. (Talán kicsit lassú a felfogásom...) Szóval, egy szó, mint száz, bármennyire is félünk az újtól, a bizonytalantól, érdemes megpróbálni, mert ha nem tesszük, nem is győzhetünk! 
Az utolsó bejegyzésemmel azokhoz szeretnék szólni, akik nélkül meg sem valósulhatott volna és nem is lett volna ilyen a manchesteri gyakorlatom. Köszönettel tartozom nekik, amit nem tudok elégszer elmondani! Nagyon hálás vagyok ezért a lehetőségért és mind azért, amit értem tettek! Köszönöm! Kívánok mindenkinek boldogságban, szeretetben és sikerekben gazdag új évet!

I would like to say thank to all of you for your help over the three months! I'm really grateful. I can't say how I enjoyed my stay in Manchester. I've got hold of lot of new friends and useful experiences which I never forget. I wish you a HAPPY NEW YEAR with full of love and success! Many thanks!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése