2012. december 21., péntek

Utolsó nap az irodában 21/12/12

Az utolsó hét az irodában elég csendesen telt, az egyetemisták hazamentek, mi is napról napra kevesebben voltunk... Ma pedig a még dolgozókkal elmentünk egy étterembe és együtt ebédeltünk! :)
Már amikor eljöttünk az irodából, feltűnt, hogy Kathryn hoz egy ajándék szatyrot magával, és csak az járt a fejemben, hogy nem akarok még több ajándékot! Így is olyan sokat köszönhetek nekik és nem tudom viszonozni, amit eddig kaptam tőlük! Nagyon hálás vagyok érte! De az ebéd végeztével elővették és átadták nekem... Megfogadtam, hogy nem sírok, de abban a pillanatban, ahogy elkezdtem beszélni, kicsordult a könnyem és nem bírtam elmondani sírás nélkül. Kathryn csinált nekem egy montázst az itt készült képekből. Annyira tetszik, nagyon jó lett!!!
 Munka után pedig beültünk a Font bárba, ami már lassan a "cheeky drink" törzshelyünk lett! :) Beszélgettünk kicsit, csináltunk pár képet és a többiektől elköszönve, Rebeccaval és Kathrynnel elsétáltunk a karácsonyi vásárba, ahol forró csokit ittunk és palacsintát ettünk! Majd mi is elköszöntünk egymástól... Nagyon fognak hiányozni igazán megszerettem őket!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése